INREGISTRARE COMPETITII UDSR

CALENDAR COMPETITIONAL

PLATFORMA UDSR

INREGISTRARE
INREGISTRARE
TUTORIAL INREGISTRARE
TUTORIAL INREGISTRARE
TAXE PARTICIPARE
DISCOUNT STUDIO
TAXE PARTICIPARE
SOLO 150 LEI / DANSATOR / MOMENT
DUO | TRIO 130 LEI / DANSATOR / MOMENT
QUARTET 110 LEI / DANSATOR / MOMENT
GRUP 90 LEI / DANSATOR / MOMENT
FORMATIE 80 LEI / DANSATOR / MOMENT
DISCOUNT STUDIO
10% DISCOUNT

PENTRU FIECARE STUDIO PARTICIPANT

CONDITII

Studioul de dans trebuie sa aiba in competitie inscrise minim 5 momente dintre care unul sa aiba componenta FORMATIE

PROCEDURA

Pe baza tuturor inregistrarilor in competitie, se elibereaza o factura in care este calculat cumulul taxelor de inscriere, iar discountul este aplicat din totalul acestora.
Coregraful/managerul studioului de dans va plati prin transfer bancar suma finala cu reducerea aplicata initial

ARGUMENT

La fiecare deplasare a studioului de dans, coregraful plateste din propriul buzunar.
La evenimentele sub egida UDSR – Uniunea Dansurilor Sociale din Romania, profesorul este remunerat cu acest discount cu scopul de a acoperi cheltuielile deplasarii acestuia.

SOLO
DUO | TRIO
QUARTET
GRUP
FORMATIE
150 LEI / DANSATOR / MOMENT
130 LEI / DANSATOR / MOMENT
110 LEI / DANSATOR / MOMENT
90 LEI / DANSATOR / MOMENT
80 LEI / DANSATOR / MOMENT
10% DISCOUNT

PENTRU FIECARE STUDIO PARTICIPANT

CONDITII

Studioul de dans trebuie sa aiba in competitie inscrise minim 5 momente dintre care unul sa aiba componenta FORMATIE

PROCEDURA

Pe baza tuturor inregistrarilor in competitie, se elibereaza o factura in care este calculat cumulul taxelor de inscriere, iar discountul este aplicat din totalul acestora.
Coregraful/managerul studioului de dans va plati prin transfer bancar suma finala cu reducerea aplicata initial

ARGUMENT

La fiecare deplasare a studioului de dans, coregraful plateste din propriul buzunar.
La evenimentele sub egida UDSR – Uniunea Dansurilor Sociale din Romania, profesorul este remunerat cu acest discount cu scopul de a acoperi cheltuielile deplasarii acestuia.

REGULAMENT PARTICIPARE

#COREGRAFI

CHECK-IN

Managerul studioului de dans trebuie sa se prezinte la biroul de check-in care este amplasat la intrarea principala a fiecarei locatii.
Acesta va primi un pachet dedicat lor cu trofeu si medalie de participare la competitie, diplomele completate cu datele participantilor din cadrul studioului de dans, desfasuratorul in forma printata si legitimatiile de coregraf.

BACKSTAGE

Coregraful trebuie, dupa ce isi realizeaza checkin-ul, sa indrume copiii spre cabinele de schimb. Acestia pot cere doua legitimatii suplimentare de asistent care il poate ajuta cu copiii.
In culise este interzis consumul cafelei fara ca aceasta sa fie acoperita cu capac (exista precedent prin care acestia au varsat in aglomeratie cafea pe costumele copiilor).

SCENA

Coregrafii sunt obligati sa aiba momentele pregatite pentru a intra dansatorii la timpul specificat pe desfasuratoarele transmise de catre echipa organizatorica. 
Pe suprafata de dans compusa din covor de balet, este interzis accesul cu tocuri subtiri.
Coregrafii sunt obligati sa aiba in posesie o copie a muzicii din concurs si sa stea langa DJ pentru a transmite daca momentul intra din poza sau pe melodie.
La fiecare premiere de categorie se ofera premiul de BEST SCHOOL, asadar dansatorii nu trebuie sa paraseasca scena pana in momentul in care se ofera acest premiu.

OBLIGATII

Coregrafii sunt obligati sa transmita regulamentul parintilor si insotitorilor si isi asuma orice nerespectare a regulilor organizatorice ale acestora.
Prin semnarea regulamentului la biroul de checkin, coregraful isi asuma responsabilitatea in numele tutorului fiecarui dansator pentru urmatoarele:
– Participantii reprezentanti ai studioului sunt apti medicali pentru a performa in cadrul evenimentul
– Materialele foto-video din cadrul competitiei realizate de partenerul nostru oficial FineArt&More pot fi folosite in spatiul social virtual ca si materiale de promovare
– Datele personale pot fi prelucrate si raman in baza de date UDSR fara a fi folosite cu alt scop extern platformei

#SPECTATORI

iNTRARE

Intrarea se face pe baza de bratara, iar aceasta trebuie sa fie aplicata la mana pe perioada evenimentului.
Aceasta se achizitioneaza contracost si are o valoare de 10 lei.
Suma stransa in urma acestora ajuta organizatorul sa ofere premiile in bani oferite copiilor.

sALA DE SPECTACOL

Pentru a nu crea o masa aglomerata, spectatorii nu au voie sa intre in sala de spectacol decat in calupul de momente in care participantul pe care il sustin danseaza.
In sala de spectacol este interzisa fotografierea si filmarea momentelor artistice cu echipamente semiprofesionale sau profesionale.
Este interzisa obturarea vizibilitatii echipei foto-video.
Este interzisa stationarea pe culoarele principale de iesire.
Este interzis consumul de alimente.

SCENA

Este interzis accesul in zona scenei fara legitimatie de acces oferita de catre coregraf.
Este interzis accesul pe suprafata de dans.

PREMII IN BANI

* SHINING STAR se acorda celui mai bun Solo HOBBY Fata/Baiat din toata competitia
* BEST MALE si BEST FEMALE se acorda momentului cu cel mai mare numar de puncte acumulat de catre un Baiat si o Fata la sectiunea Solo PRO din toata competitia
* BEST GROUP/FORMATION se acorda momentului cu cel mai mare numar de puncte acumulat de catre un Grup PRO sau o Formatie PRO din toata competitia

VOUCHER

* Cei 200 Euro se ofera sub forma de Voucher si sunt luati in considerare ca si discount din suma finala de inregistrare a unei scoli la editia urmatoare
* Premiul se acorda scolii care aduna cel mai mare cumul de puncte intr-o categorie de dans din toate momentele sustinute de catre copiii inregistrati sub numele studioului

MEDALII SI TROFEE

BALET & CONTEMP